Kako bismo digitalnu tehnologiju prihvatili u učenju i poučavanju moramo prije svega to htjeti, imati jasan cilj i svrhu njezina korištenja i što je najvažnije, njome suvereno vladati. Za uspješnu nastavu uz podršku tehnologije nije važno koliko kompleksne alate i sustave koristimo, koliko sadržaja produciramo ili koliko mnogo aktivnosti osmišljavamo. Važno je da tehnologija bude prisutna u pravom trenutku, da motivira, potakne na suradnju, olakša komunikaciju, podrži suvremene metode učenja i poučavanja, vizualizira, nadahne, učini nešto ili nekoga dostupnim.
U ovom ćemo tečaju identificirati potrebe i mogućnosti korištenja digitalnih tehnologija u formalnom obrazovanju, sagledati mogućnosti razvoja škole u njezinom digitalnom sazrijevanju, osvijestiti važnost prepoznavanja i razvoja digitalnih kompetencija svih dionika škole, ovladati metodama uspješne integracije digitalnih tehnologija u proces učenja i poučavanja, upoznati se s jednostavnim digitalnim alatima i sustavima, te uvidjeti mogućnost korištenja digitalnih medija i društvenih mreža u obrazovne svrhe.
Ovaj je tečaj osmišljen po principu HyFlex nastave. Nastave koja preferira i podržava individualni pristup svakom korisniku i njegovom specifičnom načinu učenja. Svi materijali i aktivnosti koji budu obrađeni na radionicama uživo i kroz virtualne radionice bit će dostupni i u ovome online tečaju.
Tijekom održavanja tečaja polaznici će samostalno i u grupama izrađivati i predavati zadatke, rješavati kvizove, skupljati značke, te na kraju izraditi završni projekt – zadatak koji će obuhvatiti sve obrađene teme, a u skladu s osobnim preferencijama svakoga polaznika.
- Nastavnik: Aleksandra Mudrinić Ribić