Ciljana skupina; Kolegij je namijenjen za nastavu programiranja u strukovnim usmjerenjima Srednje škole Krapina

Ishodi učenja. Učenici će:

  • Koristiti osnovne tipove podataka, matematičke, logičke i operatore usporedbe, te ugrađene matematičke funkcije u linearnim problemima

  • Izraditi algoritam i program u odabranome programskom jeziku rješavajući problem uporabom grananja

  • Izraditi algoritam i program u odabranome programskom jeziku rješavajući problem uporabom petlje s određenim brojem ponavljanja

  • Izraditi algoritam i program u odabranome programskom jeziku rješavajući problem uporabom petlje s uvjetom na početku/kraju

  • Odrediti korake za rješavanje problema pomoću pseudokoda

  • Prikupiti i analizirati korisničke zahtjeve za programsko rješenje

  • Upotrebljavati funkcije slijednog kontejnera

  • Upotrebljavati funkcije nizova znakova

  • Upotrebljavati funkcije zbirke prvi koji ulazi – prvi izlazi

  • Upotrebljavati funkcije zbirke zadnji koji ulazi – prvi izlazi

  • Upotrebljavati funkcije zbirke elemenata čiji redoslijed nije zadan smještajem u memoriji (lista)

  • Prezentirati rješenje primjenjujući kontejnerske tipove podataka

Predznanja: Nisu potrebna predznanja.

Opis sadržaja: Kolegij će se koristiti za obradu nastavnih sadržaja, za prikupljanje učeničkih uradaka kroz predavanje zadaća i radionice.  Učenici će koristiti planirane aktivnosti za vježbanje i ponavljanje.

Očekivana postignuća: Učenici će steći vještinu algoritamskog  rješavanja problema. Samostalno će pronalaziti informacije i pisati programe u odabranom jeziku. Učenici će kritički procjenjivati informacije, te se odgovorno ponašati prema intelektualnom vlasništvu.

Vremenski plan tečaja: Nastavnik određuje vremenske rokove za rješavanje zadataka.

Evaluacija: Tečaj će se koristiti za formativno i sumativno vrednovanje. Ukoliko će znanja i vještine biti provjeravane kroz kvizove ili neki drugi online alat, učenici će imati priliku upoznati se s alatom, načinom vrednovanja, te pitanjima i zadacima. Učenici će imati primjere digitalnih dokumenata koji se od njih očekuju u aktivnosti radionice.  Dio kvizova provesti će se u adaptivnom obliku.