Popis nastavnih cjelina:

1. Uvod u dijagnostiku i održavanje

2. Osnove dijagnostike

3. Sustavni pristup održavanje

4. Preventivno održavanje osobnog računala


Nastavne cjeline:

1. Uvod u dijagnostiku i održavanje

2. Osnove dijagnostike

3. Sustavni pristup održavanju

4. Preventivno održavanje osobnog računala

5. Korektivno održavanje osobnog računala

6. Dijagnostika i održavanje jednostavne računalne mreže


Naziv predmeta: Dijagnostika i održavanja informacijskih sustava

Naziv škole: Tehnička škola Bjelovar

Usmjerenje: Tehničar za računalstvo

Predmet: Dijagnostika i održavanje informacijskih sustava
Škola: Tehnička škola bjelovar
Razred: treći
Nastavne cjeline:
1. Uvod u dijagnostiku i održavanje
2. Osnove dijagnostike
3. Sustavni pristup održavanju
4. Preventivno održavanje osobnog računala
5. Korektivno održavanje osobnog računala
6. Dijagnostika o održavanje jednostavne računalne mreže

U ovom tečaju polaznici će prolaziti kroz sadržaje o kiselinama i bazama i savladavati pojmove te rješavati različite tipove problemskih zadataka.

Ovaj tečaj bavit će se dijelom nastavnog plana i programa Kemije u trećem razredu gimnazije. Obradit će temu Kiseline i baze.

Ciljana skupina:
E-kolegij je namijenjen za učenike koji imaju nastavne predmete Računalstvo, te Algoritmi i programiranje u smjerovima Strojarski računalni tehničar i Tehničar za računalstvo.

Ishodi učenja:
Učenik će moći:

1. objasniti važnost algoritama u procesu rješavanja problema

2. razmotriti tipične strukture podataka i pripadnih algoritama te prepoznati važna svojstva algoritama

3. odabrati i osmisliti algoritme za rješavanje jednostavnijih problema

Predznanja: 
Osnovna upotreba računala.

Opis sadržaja: 
E-kolegij će se koristiti kao zbirka digitalnih obrazovnih sadržaja potrebnih za obradu, vježbanje i ponavljanje nastavnih sadržaja te prikupljanje učeničkih radova kroz predaju zadaća i rješavanje kvizova/testova. 

Očekivana postignuća: Učenici će realizirati postavljene ishode učenja te se odgovorno ponašati prema sebi, svojim postignućima i zadanim vremenskim terminima za njihovo postizanje.

Vremenski plan e-kolegija: Digitalni obrazovni sadržaj predviđen je za 15  školskih sati koji obuhvaćaju obradu, vježbanje, ponavljanje i provjeru znanja u tijeku školske godine kada je potrebno obraditi navedenu nastavnu cjelinu 

Evaluacija: E-kolegiji će se koristiti za formativno vrednovanje znanja, vrednovanje za učenje te za sudjelovanje u nastavnom procesu. 


Ciljana skupina:
E-kolegij je namijenjen za učenike koji imaju nastavne predmete Računalstvo, te Algoritmi i programiranje u smjerovima Strojarski računalni tehničar i Tehničar za računalstvo.

Ishodi učenja:
Učenik će moći:

  • objasniti važnost algoritama u procesu rješavanja problema

  • razmotriti tipične strukture podataka i pripadnih algoritama te prepoznati važna svojstva algoritama

  • odabrati i osmisliti algoritme za rješavanje jednostavnijih problema

Predznanja: Osnovna upotreba računala.

Opis sadržaja: 
E-kolegij će se koristiti kao zbirka digitalnih obrazovnih sadržaja potrebnih za obradu, vježbanje i ponavljanje nastavnih sadržaja te prikupljanje učeničkih radova kroz predaju zadaća i rješavanje kvizova/testova. 

Očekivana postignuća:
Učenici će realizirati postavljene ishode učenja te se odgovorno ponašati prema sebi, svojim postignućima i zadanim vremenskim terminima za njihovo postizanje.

Vremenski plan e-kolegija:
Digitalni obrazovni sadržaj predviđen je za 15  školskih sati koji obuhvaćaju obradu, vježbanje, ponavljanje i provjeru znanja u tijeku školske godine kada je potrebno obraditi navedenu nastavnu cjelinu 

Evaluacija: 
E-kolegiji će se koristiti za formativno vrednovanje znanja, vrednovanje za učenje te za sudjelovanje u nastavnom procesu. 

Image by Gerd Altmann from Pixabay

Ciljana skupina:
E-kolegij je namijenjen za učenike koji imaju nastavne predmete Računalstvo, te Algoritmi i programiranje u smjerovima Strojarski računalni tehničar i Tehničar za računalstvo.

Ishodi učenja:
Učenik će moći:

  • definirati pozicijske i ne pozicijske brojevne sustave
  • objasniti vezu između baze i znamenki pozicijskih brojevnih sustava
  • prikazati zapis broja u različitim pozicijskim brojevnim sustavima
  • pretvarati zapis broja iz dekadskog brojevnog sustava u binarni, oktalni i heksadekadski brojevni sustav
  • pretvarati zapis broja iz binarnog brojevnog sustava u dekadski, oktalni i heksadekadski brojevni sustav
  • pretvarati zapis broja iz oktalnog brojevnog sustava u dekadski i binarni brojevni sustav
  • pretvarati zapis broja iz heksadekadskog brojevnog sustava u dekadski i binarni brojevni sustav
  • zbrajati u binarnom brojevnom sustavu
  • oduzimati u binarnom brojevnom sustavu
  • množiti u binarnom brojevnom sustavu
  • definirati mjerne jedinice za količinu informacija
  • pretvarati mjerne jedinice za količinu informacija iz veće u manju i obratno
  • prikazati zapis pozitivnog cijelog broja u računalu 
  • prikazati zapis negativnog cijelog broj u računalu 
  • prikazati zapis decimalnog broja u računalu
  • prikazati zapis znakova u računalu upotrebom kodova

Predznanja: 
Osnovna upotreba računala.

Opis sadržaja: 
E-kolegij će se koristiti kao zbirka digitalnih obrazovnih sadržaja potrebnih za obradu, vježbanje i ponavljanje nastavnih sadržaja te prikupljanje učeničkih radova kroz predaju zadaća i rješavanje kvizova/testova. 

Očekivana postignuća: Učenici će realizirati postavljene ishode učenja te se odgovorno ponašati prema sebi, svojim postignućima i zadanim vremenskim terminima za njihovo postizanje.

Vremenski plan e-kolegija: Digitalni obrazovni sadržaj predviđen je za 15  školskih sati koji obuhvaćaju obradu, vježbanje, ponavljanje i provjeru znanja u tijeku školske godine kada je potrebno obraditi navedenu nastavnu cjelinu 

Evaluacija: E-kolegiji će se koristiti za formativno vrednovanje znanja, vrednovanje za učenje te za sudjelovanje u nastavnom procesu.